Skuad Negara Perlu Bermain Agresif

Skuad Negara Perlu Bermain Agresif. Itu yang diluahkan oleh pemain beregu wanita negara Ong Xin Yee-Carmen Ting yang mendedahkan permainan mereka terpaksa diubah memandangkan intensiti permainan dalam suku akhir Kejohanan Badminton Remaja Dunia 2024 semakin meningkat.

Malaysia mengesahkan tiket ke separuh akhir kejohanan remaja dunia dan mengulangi pencapaian yang mereka lakukan tahun lepas di USA. Impian untuk memperbaiki prestasi pasti ada dan pasti mereka akan lakukan yang terbaik dalam perlawanan hari ini.


Skuad Negara Perlu Bermain Agresif



Xin Yee berkata,

"Kejohanan kali ini sangat menguji keupayaan kami dan perlu beraksi lebih agresif. Segala-galanya tiada sebarang masalah dan akan memberi tumpuan pada pertemuan menentang China di peringkat separuh akhir," katanya.

Malaysia berjaya menyingkirkan Denmark semalam bagi aksi suku akhir dengan kumpulan mata 110-85. Hari ini satu lagi misi sukar buat skuad negara apabila bakal bertemu dengan China bagi aksi separuh akhir yang dijangka akan berlangsung jam 2 petang ini.

Bukan mudah untuk bermain menentang China ditambah pula dihadapan penyokong mereka. Kita doakan kemenangan bergaya skuad muda negara di pentas semi final hari ini.

Post a Comment

Jom komen ! :)

Terbaru Lebih lama