Lee Zii Jia Terus Buntu Cara Kalahkan Koki Watanabe

Lee Zii Jia Terus Buntu Cara Kalahkan Koki Watanabe. Impian mahu melihat pemain nO 1 Negara kita melangkah ke semi final tidak kesampaian apabila zii jia tersingkir selepas dikalahkan pemain dari jepun Koki Watanabe.

Untuk rekod, Koki Watanabe pernah singkirkan lee zii jia dari terbuka China dengan keputusan 21-15 dan 21-2 ! Jadi kali ini sekali lagi, koki watanabe mencipta kejutan dengan menyingkirkan pemain itu.

Keputusan perlawanan menyaksikan lee zii jia kalah dengan 15-21,21-13 dan 12-21 dalam kejohanan arctic open 2024 yang sedang berlangsung di Vantaan Finland.


Lee Zii Jia Terus Buntu Cara Kalahkan Koki Watanabe



Di set pertama, lee zii jia banyak melakukan kesilapan sehingga menyebabkan dia hilang point. Dia terpaksa akur dengan kekalahan 15-21.

Bersambung set kedua, lee zii jia bermain lebih baik dan banyak serangan lawan boleh dipatahkan dengan mudah dan menghasilkan kemenangan 21-13.

Diset ketiga pula, lee ziijia terus mengecewakan apabila tidak mampu menyaingi koki watanabe dan menyebabkan dia kalah dengan keputusan 12-21.

Hasil dari kekalahan ini lee zii jia tersingkir di suku akhir arctic open 2024 dan tidak dapat mempertahankan kejuaraan yang dimenanginya tahun lepas.


Post a Comment

Jom komen ! :)

Terbaru Lebih lama