Lee Zii Jia Tarik Diri Dari Denmark Open 2024

 Lee Zii Jia Tarik Diri Dari Denmark Open 2024. Agak mengejutkan apabila diumumkan oleh laman rasmi pemain no 1 negara kita mengenai penarikan diri daripada menyertai terbuka Denmark yang berstatus Super 750 ini. 

Sekali gus menimbulkan persoalan mengenai status pemain itu memandangkan dia tersingkir awal dari Arctic Open 2024 baru-baru ini. Berikut merupakan punca lee zii jia tarik diri dari denmark open 2024!


Lee Zii Jia Tarik Diri Dari Denmark Open 2024


Punca

Bagi korang yang tak tahu, daripada pengumuman yang dibuat semalam, punca lee zii jia tidak bermain di Denmark Open adalah kerana kecederaan.


Lee Zii Jia Tarik Diri Dari Denmark Open 2024

" Selepas tiba di Odense pada hari Ahad,Harapan dan plan adalah untuk lee zii jia bermain di Victor Denmark Open 2024 walaupaun selepas Lee Zii Jia mengalami kecederaan buku lali ketika Suku akhir Arctic Open 2024.

Lee zii jia dibawa ke gelanggang hari ini tetapi ketidak selesaan di bahagian buku lali menghalang dia untuk bergerak dengan level permainan kejohanan ini.

Selepas berfikir, Dengan berat hati Lee Zii Jia menarik diri daripada kejohanan Victor Denmark Open tahun ini. " Sumber Team Lee Zii Jia.

--

Agak sedih bila tak dapat tengok lee zii jia main di Denmark open kali ini. Tapi kita doakan agar kecederaan yang di alami oleh Lee Zii Jia akan segera pulih dan dapat kembali bersaing di pentas tertinggi badminton dunia!

Get Well Soon Lee Zii Jia!!


Post a Comment

Jom komen ! :)

Terbaru Lebih lama