3 Sebab Jdt Boleh Menang Lawan Gwangju FC

3 Sebab Jdt Boleh Menang Lawan Gwangju FC. Ramai sudah tak sabar menyaksikan perlawanan menarik melibatkan pasukan tangga kedua kumpulan A dan tangga pertama kumpulan A untuk ACL Elite 2024 di antara JDT dan Gwang ju fc.

Diatas kertas, mungkin dilihat agak sukar untuk JDT menang dalam perlawanan ini, tapi bagi aku, jdt mempunyai peluang yang cerah untuk memenangi perlawanan ini.


3 Sebab Jdt Boleh Menang Lawan Gwangju FC



3 Sebab Jdt Boleh Menang Lawan Gwangju FC

1. Pasukan Gwangju Fc tidak bermain di Homebase mereka sebaliknya mereka terpaksa berpindah daripada gwangju football stadium ke Gwangju Citizen sports stadium. Ia berikutan arahan daripada AFC kerana permukaan padang yang teruk untuk digunakan dalam perlawanan bola sepak.


2. Jese Rodriguez. Bintang baru JDT yang merupakan bekas pemain Real Madrid dijangka akan diturunkan oleh Hector Bidoglio dalam kesebelasan utama pada petang ini. Pengalaman dan juga kepantans jese sedikit sebanyak dapat mengucar kacirkan pasukan Gwangju di tambah pula dengan kelincahan Arif Aiman dapat memberi tekanan kepada pasukan korea itu.


3. Taktikal Hector Bidoglio level Asia! Kalau perasan, taktikal bidoglio ni agak lain daripada jurulatih sebelum ini. Kelebihannya adalah mereka dapat bermain dengan penguasaan bola yang tinggi dan mampu turun dengan pantas mengekang permainan Laju pemain Gwangju fc.


Jdt juga perlu memberi perhatian kepada pemain eropah yang menjadi tunjang kepada pasukan gwangju musim ini. Permainan dia agak lincah dan jika tidak dikawal dengan baik, silap-silap boleh dapat gol mudah.


Penutup.

Kita doakan pasukan JDT dapat memenangi perlawanan ini dan diharap perlawanan ini meenyajikan aksi menarik daripada kedua-dua pasukan yang bertanding. Good Luck Jdt!

0 Ulasan

Jom komen ! :)

Catat Ulasan

Jom komen ! :)

Post a Comment (0)

Terbaru Lebih lama