JDT Anggap Perlawanan Menentang Kuching City adalah Sukar

JDT Anggap Perlawanan Menentang Kuching City adalah Sukar. Bakal bermain di halaman sendiri sekali lagi pada minggu ini menyaksikan pasukan JDT menerima kunjungan Kuching City dalam perlawanan liga super Matchday 12. Perlawanan ini di awalkan kerana JDT bakal beraksi di ACL Elite pada 1 Oktober 2024 nanti.

Jadi mereka perlu masa untuk bersedia lebih awal dan mengelakkan daripada kepenatan. Namun begitu, jurulatih JDT, Hector bidoglio berkata mereka tidak mahu pandang mudah pasukan kuching city memandangkan anak buah aidil shahrin mampu melakukan sesuatu dan menyekat misi  3 mata mereka. 


JDT Anggap Perlawanan Menentang Kuching City adalah Sukar




Bidoglio berkata :  

"Kita harus bersedia untuk menang apabila berdepan `second ball' dan mengelak daripada dibolosi lagi kerana apa yang terjadi selepas pasukan Kelantan Darul Naim FC (KDN FC) mampu menjaringkan gol perlu dielak dan ianya tidak harus berulang.


"Saya tidak nafikan ia perlawanan sukar buat kami apabila berdepan Kuching City yang dibarisi pemain hebat dan kami akan terus berusaha untuk mencari kemenangan," katanya.

JDT juga akan melakukan pertukaran pemain selepas beberapa aksi perlawanan dan Bidoglio juga mengatakan pemain-pemain yang bakal bermain malam ini adalah bersesuaian dengan taktikal pasukan itu.

Kita harap dalam perlawnaan ini akan menyajikan semangat kesukanan yang tinggi dan dapat menterjemahkan permainan yang menarik. Seterusnya memberi keyakinan kepada penonton untuk menyokong pasukan mereka.

Semoga berjaya JDT dan Kuching City !

Pengendali kelahiran Argentina itu menamb

0 Ulasan

Jom komen ! :)

Catat Ulasan

Jom komen ! :)

Post a Comment (0)

Terbaru Lebih lama