Lee Zii Jia anggap lawan Antonsen Bukan Mudah

Lee Zii Jia anggap lawan Antonsen Bukan Mudah.. Hari ini, pemain perseorangan lelaki negara akan menentang pemain no 4 kejohanan bagi merebut slot ke semi final olimpik Paris.

Nama Anders Antonsen bukanlah asing dalam badminton dan kedudukan ranking dia juga jauh lebih baik daripada pemainnegara, Lee ZII Jia.

Namun ini merupakan cabaran getir buat zii jia bagi melayakkan diri ke pusingan seterusnya. semalam dia mengalahkan pemain tuan rumah dengan straight set.


Lee Zii Jia anggap lawan Antonsen Bukan Mudah



Hari ini dia bakal sekali lagi turun dan bermain untuk aksi suku akhir pula. Lee Zii Jia juga berkata yang lawan antonsen bukanlah satu perlawanan mudah.

Pada masa yang sama dia juga tidak ada teknik khusus untuk kalahkan pemain denmark tersebut.  

"Akan jadi satu perlawanan yang sengit. Kali terakhir di Masters Malaysia, sangat sengit dan ini Olimpik, orang ramai lebih teruja.


"Tidak ada perancangan yang khusus untuk perlawanan esok, hanya mahu melakukan yang terbaik," katanya selepas tamat perlawanan.

Kita doakan agar lee zii jia dapat bermain dengan baik hari ini dan memenangi perlawanan ini. Seterusnya dapat memberi kalungan pingat buat skuad negara di temasya olimpik paris 2024.

0 Ulasan

Jom komen ! :)

Catat Ulasan

Jom komen ! :)

Post a Comment (0)

Terbaru Lebih lama