JDT Turunkan Kesebelasan Terbaik

JDT Turunkan Kesebelasan Terbaik. Menjelang aksi kedua suku akhir piala fa malaysia 2024 pada malam ini, pasukan Johor dilihat tidak punya masalah untuk melangkah ke pusingan seterusnya memandangkan mereka sudah mempunyai 5 gol.


Namun begitu, jurulatih JDT, Hector Bidoglio berkata dia tetap akan menurunkan pemain-pemain terbaiknya dalam perlawanan hari ini.


Jordi amat di jangka akan diturunkan dalam perlawanan ini memandangkan dia tidak diturunkan dalam perlawanan sebelum ini. Manakala Forestieri pula masih dalam proses pemulihan.


JDT Turunkan Kesebelasan Terbaik



Bidoglio berkata;  


"Mereka akan bermain secara kompak bagi mengelak gawang dibolosi dan akan tunggu peluang terbaik menerusi serangan balas. Kami tidak boleh terlalu ghairah untuk mencari gol, sebaliknya perlu berwaspada dengan taktikal pasukan lawan.


"Kami akan meningkatkan lagi intensiti permainan dengan tampil corak serangan yang lebih tersusun dan akan beraksi lebih konsisten," katanya.


JDT akan bertemu dengan Malaysia university di stadium Sultan Ibrahim pada malam ini dan pastinya tiada masalah untuk pasukan itu memenangi perlawanan ini.

Post a Comment

Jom komen ! :)

Terbaru Lebih lama