Faisal Halim Luah Rasa Sedih Kim Pan Gon Letak Jawatan

Faisal Halim Luah Rasa Sedih Kim Pan Gon Letak Jawatan. Sudah pasti ramai yang tahu bagaimana jurulatih asal korea selatan itu banyak membantu meningkatkan prestasi Faisal sepanjang menyarung jersi skuad negara.

Berita peletakan jawatan Kim Pan Gon bukanlah satu perkara menyeronokkan sebaliknya ia menyedihkan para peminat bola sepak dan juga pemain-pemain negara.

Faisal halim dalam satu posting di instagramnya mengatakan yang dia sedih dengan perkara yang berlaku ini dan mendedahkan kim pan gon banyak beri semangat pada dirinya ketika ditimpa musibah dengan disimbah asid baru-baru ini.



Faisal Halim Luah Rasa Sedih Kim Pan Gon Letak Jawatan



Caption Faisal berbunyi : 

"Berita yang sangat menyedihkan saya. Masih ingat dua bulan lepas jurulatih datang ke hospital dan berikan saya sokongan dan kekuatan.


"Jurulatih duduk dekat saya, Faisal saya ingin melihat anda kembali kuat untuk pasukan kebangsaan.


"Saya akan memberi sokongan dan yakinkan saya yang saya akan menjadi lebih kuat. Terima kasih untuk segalanya," tulisnya di laman sosial.

--


Memang di akui hubungan faisal dengan coach kim pan gon sangat rapat bahkan pemain itu juga memberikan 100% kepada jurulatihnya yang menghasilkan permainan yang cantik dan menarik di atas padang.


Kita harap faisal tidak sedih dan tidak down dengan keputusan ini. Pada masa yang sama kita harap sangat semua pemain negara dapat fokus dan berikan yang terbaik kepada jurulatih baru yang bakal dilantik nanti.


Post a Comment

Jom komen ! :)

Terbaru Lebih lama