Hamidin Cuba Penuhi Permintaan Lee Zii Jia

Hamidin Cuba Penuhi Permintaan Lee Zii Jia. Menjelang aksi pertama sukan olimpik tidak lama lagi. Antara pemain yang menjadi tumpuan adalaah lee zii jia dan dia antara atlet harapan untuk meraih pingat.


Hamidin juga mendedahkan permintaan daripada lee zii jia untuk mendapatkan lagi dua kuota tambahan untuk membawa rakan sepelatih dan juga fisioterapi untuk sukan olimpik nanti.


Ketua Kontinjen negara ke temasya Olimpik Paris 2024 Datuk Hamidin Mohd Amin berkata; 


Hamidin Cuba Penuhi Permintaan Lee Zii Jia





"Zii Jia berkata, dia nak lagi dua kad akreditasi untuk pasukannya. Sebabnya mereka akan tinggal di luar perkampungan sukan.


"Kita akan usahakan untuk dia mendapatkan fisioterapi dan juga rakan sepelatih. Paling teruk pun mungkin kita boleh bagi kad untuk 'everyday pass'," katanya.


Jurulatih Lee Zii Jia juga memberi jaminan akan ada kejutan dari pemain berkenaan dalam kejohanan kali ini. Wong Tat Meng, Zii Jia berkata: 


"Secara keseluruhannya dia punyai keinginan untuk buat kejutan walaupun dia tahu dia ranking ketujuh.


"Tapi dia katakan undian itu sangat penting dan suka atau tidak dia akan berdepan juga pemain handalan dari China.


"Jadi saya katakan kepada Zii Jia yang penting ketika ini adalah untuk melepasi peringkat suku akhir terlebih dahulu sebabnya apa saja boleh berlaku pada ketika itu.


"Zii Jia mempunyai impian yang tinggi dan ketika ini pun dia berada dalam keadaan terbaik tapi saya nasihatkan dia untuk ambil satu perlawanan ke satu perlawanan dulu," katanya.



Post a Comment

Jom komen ! :)

Terbaru Lebih lama