Live streaming Malaysia vs Thailand Final World Cup Takraw 2024

Anda boleh tonton Live streaming Malaysia vs Thailand Final World Cup Takraw 2024 yang disiarkan secara langsung dan menyokong persembahan permainan atlet sepak takraw negara.


Syahir dan rakan-rakan bakal mencipta sejarah dengan memenangai Piala Dunia Takraw 2024 malam ini. jadi pasti ramai yang tak sabar menantikan game malam nikan.


Untuk pengetahuan korang, game malam ni akan mula jam 8 malam tau. Jadi standby siap-siap dan pasti jutaan rakyat Malaysia berkumpula untuk memberi sokongan buat atlet negara.


Jom support dan sokong Syahir dan rakan-rakan di bawah ini ya.





Live streaming Malaysia vs Thailand Final World Cup Takraw 2024







FAKTA SEPAK TAKRAW WORLD CUP 2024


Sebelum tonton Live streaming Perodua Masters Malaysia 2024, Piala Dunia ISTAF 2024 akan menjadi edisi keempat Piala Dunia ISTAF, yang akan diadakan dari 18 hingga 26 Mei 2024 di Stadium Titiwangsa, Kuala Lumpur, Malaysia. Dua puluh satu negara dijangka menyertai kejohanan itu.


Pada Februari 2024, Presiden Persatuan Sepaktakraw Malaysia, Datuk Mohd Sumali Reduan, memaklumkan 21 negara mengesahkan menyertai kejohanan itu, 


12 daripadanya iaitu Malaysia, Thailand, Korea Selatan, Myanmar, Vietnam, India, Indonesia, Singapura, Brunei, Jepun, China, dan Filipina, 


dikategorikan untuk Divisyen Perdana (PM), manakala baki 9 negara, termasuk Sri Lanka, Arab Saudi, Perancis, Iran, Taiwan, Nepal, Pakistan, Jerman dan Bangladesh, akan bersaing. dalam liga Divisyen 1 (D1).


Majlis terbuka dan cabutan undi berlaku pada 6 Mac 2024, di Dewan Tun Dr Ismail di Pusat Dagangan Dunia Kuala Lumpur.


Tiada acara berpasukan untuk liga Divisyen 1 dalam edisi ini. Sistem pengiraan ranking dunia baharu, yang dicipta oleh Persekutuan Sepaktakraw Antarabangsa (ISTAF) untuk menentukan negara yang layak ke acara pelbagai sukan antarabangsa, akan diperkenalkan dalam kejohanan itu.


Live streaming Malaysia vs Thailand Final World Cup Takraw 2024


Anda boleh menonton live final takraw  22 Mei 2024 melalui beberapa cara.

link - https://www.facebook.com/groups/530488418521446

LINK 2 - LIVE MATCH FINAL TAKRAW

LINK 3 - LIVE GAME MALAYSIA VS THAILAND FINAL

Full  - Malaysia vs Thailand Full

RTM OKEY


Perlawanan dijangka akan berlangsung pada jam 8.90 malam waktu Malaysia. Pasti sokongan rakyat malaysia yang tidak pernah kurang kepada atlet Malaysia ditagih dalam aksi final world cup takraw 2024 ini.


Kita doa semoga berjaya buat semua atlet yang bertanding dalam world cup takraw final 2024 kali ini.


Post a Comment

Jom komen ! :)

Terbaru Lebih lama