Aaron Chia Soh Wooi Yik Bergelut Untuk Menang

 Aaron Chia Soh Wooi Yik Bergelut Untuk Menang. Itulah yang berlaku kepada mereka apabila terpaksa mengheret perlawanan ke set ketiga walaupun sudah mendahului di set pertama.


Semalam,Aaron Chia dan Soh Wooi Yik menentang pemain Chinese taipei, Lee Yang dan Wang Chi lin bagi merebut slot ke suku akhir hari ini.


Mereka berjaya menang dengan keputusan 21-18,21-23 dan 21-17. 


Aaron Chia Soh Wooi Yik Bergelut Untuk Menang



Di Set pertama pasangan beregu lelaki negara dilihat mudah untuk memenangi sete pertama apabila mendominasi perlawanan dan kurang bermain secara sukar dan akhirnya mereka menang 21-18.


Diset kedua pula hanya kalah dengan perbezaan yang kecil menunjukkan kebangkitan pemain chinese taipei yang mahu menang perlawanan ini berbanding pemain negara.


Aaron dan soh wooi yik terpaksa aku kalah di set kedua dengan keputusan 21-23.


Bersambung di set ketiga, Pasangan negara itu tidak kasi chance lebih kepada pemain lawan. Mereka menjadi lebih fokus untuk menamatkan perlawanan secepat mungkin dan tidak ada kesilapan mudah dilakukan mereka.


Akhirnya, mereka menang dengan keputusan 21-17. Hari ini, Aaron Chia dan Soh Wooi Yik akan menentang Kim Astrup dan Andera Skaarup Rasmussen daripada Denmark.

Post a Comment

Jom komen ! :)

Terbaru Lebih lama